lørdag den 7. januar 2012

the wonderful coat/new in's







Skjorte: Gina Tricot
Jakke: H&M
Sko: Bianco
Hairband: H&M



 Hej bloggen ! 
Her er lige lidt outfitbilleder og et nærbillede af min nye jakke. Jeg rendte faktisk bare rundt  i H&M, og stødte på den. Den var sat ned til 100 kr., det havde ikke været mit førstevalg med hensyn til jakker, men begynder at synes bedre, og bedre om den. 

INTRODUCTION TO THE NEW IN'S. 


Jeg var lige i genbrugeren med min gode veninde, og så fandt jeg de sorte velourbukser og klippede dem op til shorts. Vi fandt også de brune velourbukser og gjorde det samme. De er blevet virkelig fine. Jeg fandt også de über cool'e bælter, som jeg synes er så fine. De brune kunne man evt. tage en transperant skjorte, knappet helt op til halsen. De fine sorte shorts ville jeg tage min sweater med brune lapper på til. 
xoxo Kathrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar