onsdag den 4. januar 2012

Projekt !


Hej bloggen !
Jeg  vil lige i gang med mit helt eget lille projekt/eksperiment. Jeg vil prøve at lave min egen "collar el. krave". Jeg vil bare sætte en stålhalskæde med perler, jeg har. Og så sy rundt om. Må lige se om jeg kam finde lidt stift hvidt stof. I skal nok få det at se lige så snart jeg har resultatet. 
Dagens outfit blev ikke lige i dag, da det regnede virkelig meget, da jeg skulle til at tage dem. I dag har jeg været i skole, løbet en tur, lavet lektier, været til zumba og pilates. Mums ! Så har man det godt bagefter !

I morgen skal jeg bare på arbejde. Fredag skal jeg lave "bloggingday" med min veninde Mie, tjek hendes blog HER. Ellers skal vi hygge, gå i genbrugeren, træne og lave mad !

xxx
- Kathrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar